Wyszukiwanie:

Dostawa, Płatności, FAQ

Dostawa

Jak szybko od złożenia zamówienia wysyłacie paczkę?

Czas realizacji zamówienia to nie więcej niż 3-4 dni robocze. Jeśli dany produkt jest dostępny ‘od ręki’ wysyłamy paczkę nie później niż dzień po dokonaniu zakupu (płatność PayU, wysyłka za pobraniem) lub niezwłocznie po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto (przelew bankowy).

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy paczki za granicę. Przy dokonywaniu zakupów, po wybraniu kraju dostawy pojawi się wariant wysyłki międzynarodowej.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Zamówiony towar można odebrać osobiście w naszej pracowni przy ul. Romanowicza 4/535 w Krakowie po uprzednim ustaleniu terminu odbioru.

Aby mieć taką możliwość należy zaznaczyć opcję odbioru osobistego podczas wybierania rodzaju wysyłki.

Płatności

Jakie formy płatności akceptujecie?

Kupując w sklepie internetowym zapłaty można dokonać poprzez następujące opcje płatności: przelew bankowy, przekaz bankowy poprzez serwis PayU, PayPal, lub zapłacić przy odbiorze (wysyłka ‘za pobraniem’). Przy odbiorze osobistym w naszej pracowni dostępna jest dodatkowo płatność kartą kredytową/debetową.

W jakiej walucie przyjmujecie płatności?

W naszym sklepie internetowym wybierając opcję płatności poprzez PayPal można dokonać płatności we własnej walucie.

Każda inna forma zapłaty musi być dokonana w polskich złotych.

Inne

Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienie?

Tak, możesz. Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę status zamówienia i we wskazanym polu wpiszesz numer swojego zamówienia.

Czy paczka jest ubezpieczona?

Tak. Nasze produkty zawsze wysyłamy z opcją ubezpieczenia.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Istnieje możliwość zmiany zamówienia pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana. W celu zmiany zamówienia należy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.

Czy mogę wymienić zakupioną rzecz?

Oczywiście. Istnieje możliwość wymiany towaru. W tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Na wymianę masz 14 dni od daty dostawy. Pamiętaj, że wymieniamy tylko te rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Jeśli chcesz zwrócić zakupioną rzecz, proszę skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Na zwrot masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Możesz zwrócić tylko te rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania. Pamiętaj też, że możesz przyjść do naszej pracowni przy ul. Romanowicza 4/535 w Krakowie.

Nie możesz znaleść odpowiedzi na swoje pytanie, lub chcesz dowiedzieć się czegoś więcej ...
Napisz do nas!